Customer Care Specialist Huisartsenzorg

Functieomschrijving

Met je hoofd in de ICT en je hart bij de zorg! PharmaPartners ontwikkelt en beheert zorgsystemen voor de geïntegreerde eerstelijns zorg. Wij zijn een organisatie met een uitgesproken visie én aanpak op continue vernieuwing met de focus op groei. Daar kan jij een bijdrage aan leveren!

Voor onze Business Unit Huisartsenzorg zoeken wij ter uitbreiding een: Customer Care Specialist

De business unit Huisartsenzorg ondersteunt huisartsenpraktijken, zorggroepen, geïntegreerde eerstelijnszorgorganisaties en huisartsenposten met software voor hun core business. Je komt te werken bij een domeinkenniskampioen en marktleider op het gebied van eerstelijnszorg. Als Customer Support Specialist ben je het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als via het portaal, voor de klanten die gebruik maken van onze software. Je lost eerste- en tweedelijns klantvragen op door deze te analyseren, door te vragen en (creatieve) oplossingen te bedenken. Hierbij ondersteun je de gebruiker op afstand en handel je de vraag zoveel mogelijk direct af. Indien voor een vraag meer uitwerking nodig is, zet je de vraag door de 2e lijns binnen het team en houd je de klant constant op de hoogte over de voortgang. Je zorgt voor het nakomen van de afspraken!

We dragen zorg voor onze klanten en leveren de service die je van een 9+ organisatie mag verwachten. Communicatieve vaardigheden, klantgerichtheid, inlevingsvermogen en het helder krijgen van de gestelde vraag is daarbij van essentieel belang! Samen met je collega’s zorg je voor een ultieme klantbeleving. Meedenken over de inrichting hiervan wordt erg op prijs gesteld. Binnen dit team leg je een fundering van diepgaande product, klant- en marktkennis wat doorgroei binnen de organisatie mogelijk maakt.



Vereisten

Wat vragen we van jou?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding (bijv. Business IT & Management of Gezondheidszorgtechnologie) of ervaring binnen de huisartsenpraktijk;
  • Affiniteit met Zorg & ICT;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal;
  • Bereid tot ontwikkeling op zowel persoonlijk als op inhoudelijk gebied;
  • Analytisch, servicegericht, doorzettingsvermogen en een grote mate van zelfstandigheid;
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar.

Wie jij écht bent:

  • Toegewijd, Ondernemend en Vooruitstrevend. Dit zijn onze kernwaarden;
  • Iemand die continu op zoek gaat naar nieuwe mogelijkheden om meer resultaat te boeken;
  • Je bent servicegericht & klantvriendelijk. Je bent gedreven om zo snel en goed mogelijk de klant te helpen. Dit is voor jou geen opstapje naar ander werk, maar je houdt echt van service en support geven en ziet het als een vak om uitmuntend te communiceren;
  • Je bent analytisch ingesteld. Je wilt goed begrijpen hoe dingen in elkaar steken en weet de juiste vragen te stellen bij een probleem om zo tot een goede analyse te komen;
  • Je bent pro-actief, je kijkt zelf wat er nodig is en pakt dit op. Jij ziet kansen voor verbetering.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een passend salaris dat varieert tussen de €2.200 - €2.700 gebaseerd op ervaring;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 26 vakantiedagen, mogelijkheid om 5 extra dagen te kopen (naar rato);
  • €500,- persoonlijk budget;
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Variabele beloning, die meegroeit met over performance;
  • Goede overige secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Budget voor opleidingen;
  • Deelname aan intern opleidingsprogramma;
  • Een uitdagende en professionele werkomgeving met een gezonde dosis zingeving.

PharmaPartners en TSS

PharmaPartners biedt samenwerkende zorgverleners en patiënten al veertig jaar geïntegreerde zorgsystemen die toegang geven tot betrouwbare, actuele en complete (patiënten)informatie. PharmaPartners verbindt voor verbetering en realiseert, samen met klanten en partners, de beste eerstelijnszorg door het inzetten van onmisbare ICT toepassingen, in de verbinding van zorgprofessionals rondom de patiënt. PharmaPartners legt de focus op gezondheidswinst met geïntegreerde patiëntgerichte 24-uurszorg.

PharmaPartners is sinds januari 2011 onderdeel van Total Specific Solutions (TSS).Met ruim 1.800 medewerkers en dertien vestigingen is TSS een van de grootste niet-beursgenoteerde IT-ondernemingen van Nederland. Alle TSS-bedrijven zijn IT-bedrijven met een focus op een specifieke expertise of marktsector. TSS is onderdeel van Constellation Software Inc. (Constellation). CSI is een wereldwijde aanbieder van enterprise softwareoplossingen aan een gevarieerde groep van verschillende verticale markten. Haar belangrijkste strategie is het verwerven, beheren en bouwen van vertical market softwarebedrijven. In het algemeen bieden deze bedrijven bedrijfskritische softwareproducten die aansluiten bij de specifieke behoeften van klanten in specifieke verticale markten.