
Directie Assistent
Oosterhout, Noord-Brabant, NederlandManagement
Functieomschrijving
Met je hoofd in de ICT en je hart bij de zorg! PharmaPartners ontwikkelt en beheert zorgsystemen voor de geïntegreerde eerstelijnszorg, en haar cliënten. Wij zijn een organisatie met een uitgesproken visie én aanpak op continue vernieuwing met de focus op groei. Daar kun jij een bijdrage aan leveren!
Bij PharmaPartners zijn we op zoek naar een Directie Assistent voor de ondersteuning van directieleden, verantwoordelijk voor de Business Units en het Portfolio Management.
Als Directie Assistent regel je alle zaken voor de directieleden, denk hierbij aan het organiseren van bijeenkomsten, het plannen en coördineren van afspraken, het perfectioneren van presentaties en schriftelijke communicatie. Je komt in een gezellig team, naast drie ervaren Directie Assistentes en wordt onderdeel van het directiesecretariaat. Het secretariaat is verantwoordelijk voor alle organisatiebrede zaken, bijeenkomsten en evenementen. Voor deze veelzijdige functie zoeken we iemand die snel kan schakelen en met oog voor detail. Je communiceert gemakkelijk op alle niveaus met zowel de interne collega’s van PharmaPartners en TSS als externe partijen. Denk hierbij aan klanten, samenwerkingspartners en directieleden. Je houdt lijnen graag kort en bent organisatiesensitief. Hierin ben je professioneel, zorgvuldig en integer.
In deze dynamische functie vind jij het leuk om:
- Verantwoordelijk te zijn voor de e-mail en het volledige agendabeheer en het inplannen van afspraken, het (incidenteel) regelen van reizen en overnachtingen;
- Diverse interne en externe bijeenkomsten te organiseren, groot en klein van kop tot staart;
- Te zorgen voor het bewaken van acties en deadlines, verslaglegging en het opstellen van interne en externe communicatieberichten en de hierbij behorende archivering;
- Enthousiast en energiek aan de slag te gaan en sta jij sterk in je schoenen;
- Het aanspreekpunt te zijn voor de Directie, MT-leden, Finance en HR, waar je nauw mee samenwerkt.
Je bent ambitieus en accuraat in je rol en neemt graag initiatief. Geen dag is hetzelfde! Het is daarom belangrijk dat je prioriteiten weet te stellen en snel weet te schakelen. Je laat je door deze dynamiek niet van je stuk brengen maar krijgt hier juist energie van.
Werken bij PharmaPartners betekent onderdeel zijn van een ambitieuze en fijne club collega’s. Het is zowel mogelijk om thuis en op kantoor te werken. Wil jij hier onderdeel van uit maken? Solliciteer dan snel!
Vereisten
Herken jij je hierin?
- Een HBO-werk en -denkniveau en bij voorkeur een afgeronde secretariële opleiding;
- Meer dan 2 jaar ervaring in een functie met vergelijkbare taken en verantwoordelijkheid;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, in het Nederlands en het Engels;
- Ervaring met een dynamische werkomgeving;
- Je werkt analytisch, pragmatisch en bent in staat om prioriteiten te stellen;
- Ruime ervaring met MS-Office Pakket als Outlook, Excel, Word, PowerPoint en Sharepoint;
- Je bent minimaal 32 uur beschikbaar.
En is dit wat jij zoekt?
- €500,- persoonlijk budget te besteden aan bijvoorbeeld een sportabonnement of eigen ontwikkeling;
- Ruimte voor opleidingen binnen jouw vakgebied en deelname aan een intern opleidingsprogramma;
- Een hechte, open werksfeer met behulpzame, eerlijke en toegankelijke collega’s;
- 26 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld; eventueel kun je zelfs nog 5 extra vakantiedagen erbij kopen (naar rato);
- Reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en pensioenregeling;
- Mogelijkheid tot deelname aan de collectieve zorgverzekering;
- Een baan die jou uitdaagt bij een organisatie die bijdraagt aan de samenleving.
Jouw sollicitatieproces

of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!