Manager Operations

Functieomschrijving

Met je hoofd in de ICT en je hart bij de zorg! PharmaPartners ontwikkelt en beheert zorgsystemen voor de geïntegreerde eerstelijns zorg. Wij zijn een organisatie met een uitgesproken visie én aanpak op continue vernieuwing met de focus op groei. Daar kan jij een bijdrage aan leveren!


Wij zoeken een: Manager operations (fulltime)


Als Manager Operations lever je een belangrijke bijdrage aan de dagelijkse beschikbaarheid van klantsystemen en ben je mede verantwoordelijk voor het business continuityproces. Je zorgt er samen met je team voor dat de systemen beschikbaar zijn voor onze klanten, klanten ongestoord door kunnen werken bij changes, nieuwe releases, verstoringen zo snel mogelijk worden opgelost en onze systemen voldoen aanwet- en regelgeving.


Je geeft leiding aan een team van 15 medewerkers, bestaande uit technisch (applicatie) beheerders, functioneel beheerders en een infra architect, waarbij je wordt ondersteund door een teamlead. Het team Operations werkt voor 4 Business Units: Huisartsenzorg, Farmacie, Farmacie Groepen en eHealth. Met elke een eigen Research & Development team, dat software ontwikkelt voor hun specifieke klantgroep in de eerstelijnszorg.

Je werkt samen met de Managers Reseach & Development van de 4 Business Units als het gaat om vroegtijdig aangeven wat er wel en niet mogelijk is binnen de systemen, maar ook als het gaat om het implementeren van aanpassingen in de infrastructuur en nieuwe releases.


Om te weten wat er speelt vanuit onze klanten sta je nauw in contact met onze managers Customer Support. Onze klanten staan centraal en vanuit hun wensen bouw jij samen met jouw collega’s verder aan onze toekomst.

De uitdagingen die voor ons liggen zijn het terugbrengen van de complexiteit in onze infrastructuur, het verder kunnen bouwen aan en het borgen van de toekomstbestendigheid van het infra landschap waar onze software op draait. Als manager operations lever je een belangrijke bijdrage aan het ontwikkelen van die visie.

Tenslotte speel jij een belangrijke rol in de samenwerking met leveranciers. Je schakelt bij problemen, maakt heldere afspraken en bent nauw betrokken bij de onderhandelingen over nieuwe contracten en verlengingen.

Vereisten

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt een afgeronde HBO / WO opleiding, IT/technische richting.
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als leidinggevende;
  • Je beschikt over minimaal 10 jaar ervaring in de IT infrastructuur;
  • Ervaring met investeringsplannen is een pré.

Wie jij écht bent:

  • Jij bent Toegewijd, Ondernemend en Vooruitstrevend, de kernwaarden van ons bedrijf;
  • Je bent klantgericht en vindt het leuk om dat wat zich afspeelt in de business te vertalen naar technische oplossingen;
  • Je bent in de staat om een visie op wat er nodig is om onze infrastructuur toekomstbestendig te houden mee te bepalen en uit te dragen;
  • Je bent een stevige gesprekspartner in het maken van afspraken met onze leveranciers en kunt goed onderhandelen;
  • Je bent resultaatgericht, daadkrachtig en beschikt tegelijkertijd over voldoende analytische skills, en vermogen voor om rust en overzicht te bewaren bij incidenten;

Wat krijg je er voor terug?

  • Een passend salaris;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 26 vakantiedagen, mogelijkheid om 5 extra dagen te kopen (naar rato);
  • €500,- persoonlijk budget;
  • Werken in ‘hybride teams’ (goede balans tussen kantoor/thuiswerken);
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Variabele beloning, die meegroeit met over performance;
  • Goede overige secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Budget voor opleidingen;
  • Deelname aan intern opleidingsprogramma;
  • Een uitdagende en professionele werkomgeving met een gezonde dosis zingeving.