Marketing en Communicatie medewerker Huisartsenzorg

Functieomschrijving

Met je hoofd in de ICT en je hart bij de zorg! PharmaPartners ontwikkelt en beheert zorgsystemen voor de geïntegreerde eerstelijns zorg. Wij zijn een organisatie met een uitgesproken visie én aanpak op continue vernieuwing met de focus op groei. Daar kan jij een bijdrage aan leveren!

Voor onze Business Unit Huisartsenzorg zoeken wij een: Marketing en Communicatie Medewerker (fulltime)

De Business Unit Huisartsenzorg ondersteunt huisartsenpraktijken, zorggroepen, geïntegreerde eerstelijnszorgorganisaties en huisartsenposten met software voor hun core business. Je komt te werken bij een domeinkenniskampioen en marktleider op het gebied van eerstelijnszorg.

Als marketing en communicatie medewerker:

  • Voer je het marketing jaarplan uit gericht op het versterken van sales effectiviteit, positie in de markt en klantintimiteit;
  • Stel je op basis van het marketing jaarplan het marketing budget op en bewaakt deze;
  • Denk je mee over het positioneren en introduceren van nieuwe initiatieven naar de markt;
  • Ben je operationeel verantwoordelijk voor de organisatie op het gebied van acties, campagnes en evenementen gericht op de ondersteuning van salesactiviteiten;
  • Voer je marktonderzoek uit en vertaalt dit naar commerciële kansen;
  • Haal je proactief informatie op bij de verschillende afdelingen en vertaalt dit naar aantrekkelijke, informatieve en impactvolle klantcommunicatie.

Je werkt samen met collega's van de binnendienst en de accountmanagers.  Daarnaast heb je ook contact met collega's van andere business units om zo de propositie Pharmapartners breed uit te dragen. 

Functievereisten

Wat vragen we van jou?

  • HBO/WO afgeronde opleiding, HEAO Commerciële Economie / Marketing / Communicatie;
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring op het gebied van merkpositionering en productcommunicatie;
  • Resultaatgericht en ervaring op het gebied van saleseffectiviteit;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Minimale beschikbaarheid van 32 uur. 

Wie jij écht bent:

  • Toegewijd, Ondernemend en Vooruitstrevend. Dit zijn onze kernwaarden;
  • Iemand die continu op zoek gaat naar nieuwe mogelijkheden om meer resultaat te boeken;
  • Oprecht geïnteresseerd in de marktontwikkelingen en de uitdagingen bij onze klanten;
  • Communicatief vaardig, ambitieus, gedisciplineerd en hebt een flinke dosis lef!
  • Deelname aan intern opleidingsprogramma.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een passend salaris;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 26 vakantiedagen, mogelijkheid om 5 extra dagen te kopen (naar rato);
  • €500,- persoonlijk budget;
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Variabele beloning, die meegroeit met over performance;
  • Goede overige secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Budget voor opleidingen;
  • Een uitdagende en professionele werkomgeving met een gezonde dosis zingeving.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld