Operations Engineer

Functieomschrijving

Met je hoofd in de ICT en je hart bij de zorg! PharmaPartners ontwikkelt en beheert zorgsystemen voor de geïntegreerde eerstelijns zorg. Wij zijn een organisatie met een uitgesproken visie én aanpak op continue vernieuwing met de focus op groei. Daar kan jij een bijdrage aan leveren!

Voor ons Operations Team zoeken wij een: Operations Engineer (fulltime)

Voor het Operations Team in Oosterhout zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega die ons team komt versterken. Samen met het team ben je verantwoordelijk voor het implementeren, beheren en monitoren van de ICT-systemen van PharmaPartners. Je houdt je met name bezig met het analyseren en oplossen van incidenten, het uitvoeren van changes en het implementeren van nieuwe oplossingen, veelal op basis van open source.
Als Operations Engineer ben je onderdeel van het team Operations (12 medewerkers) en ben je de schakel tussen meerdere (beheer)afdelingen, waar het werk vaak dicht tegen de ontwikkelafdeling aan ligt.

Vereisten

Wat vragen we van jou?

  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2-3 jaar werkervaring;
  • kennis van en ervaring met Linux Management tools (zoals Gitlab, Puppet, Ansible, Spacewalk, Cloud-Init , Packer);
  • Ervaring met VMWare is een pre;
  • Ervaring met scripten (zoals bash, python);
  • Basiskennis van Netwerken en Storage;
  • Je hebt bent op de hoogte van moderne opensource oplossingen, zoals containerisatie, CI/CD;
  • Je hebt ervaring met Enterprise (Java) producten en oplossingen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse & Engelse taal;
  • Communicatief en sociaalvaardig, jij kunt met alle lagen uit de organisatie overweg;
  • Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en kan tegen een dynamische omgeving die dagelijks kan veranderen;
  • Fulltime (40 uur) beschikbaar;
  • Bereid om standby diensten te draaien;
  • De ervaring en kennis om zelfstandig beslissingen te nemen en je kennis in de praktijk te brengen.


Wie jij écht bent:

  • Toegewijd, ondernemend en vooruitstrevend. Dit zijn onze kernwaarden;
  • Je bent pragmatisch ingesteld met oog voor de wensen van de interne “klant”;
  • Ziet het oplossen van problemen als een uitdaging en bent pas tevreden als het daadwerkelijk is opgelost;
  • Je werkt graag samen met je collega’s en andere teams, zoals development teams en customer supportspecialisten;
  • Proactief, je kijkt zelf wat er nodig is en pakt dit op. Jij ziet kansen voor verbetering;
  • Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een passend salaris;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 26 vakantiedagen, mogelijkheid om 5 extra dagen te kopen (naar rato);
  • Werken in ‘hybride teams’ (goede balans tussen kantoor/thuiswerken);
  • €500,- persoonlijk budget;
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Variabele beloning, die meegroeit met overperformance;
  • Goede overige secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Budget voor opleidingen;
  • Deelname aan intern opleidingsprogramma;
  • Een uitdagende en professionele werkomgeving met een gezonde dosis zingeving.