
Medewerker Debiteurenbeheer en Administratie Huisartsenzorg
- Hybride
- Oosterhout, Noord-Brabant, Nederland
- Sales & Marketing
Functieomschrijving
Met je hoofd in de ICT en je hart bij de zorg! Wil jij als Medewerker Debiteurenbeheer en Administratie het verschil voor de zorg maken? Jij doet dat bij PharmaPartners. Wil je graag meer weten? Jouw toekomstige collega vertelt je er graag meer over!
“Je staat veel in contact met onze leuke klanten en collega’s en zorgt ervoor dat iedereen goed op de hoogte is. Dit doe je door contact te houden met onze klanten via mail en telefoon en door het opstellen van overzichten voor je collega’s. Een verantwoordelijke, afwisselende, uitdagende en resultaatgerichte functie.”
Marieke Akkerman - Administratief medewerker
Samen met de andere collega’s van de binnendienstafdeling van de business unit Huisartsenzorg ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten en de interne organisatie op het gebied van facturatie en debiteurenbeheer, het verwerken van offertes en het up-to-date houden van de klantgegevens. Je staat onze klanten telefonisch en per e-mail te woord bij het correct afhandelen van vragen. Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid en geen dag is hetzelfde!
De business unit Huisartsenzorg ondersteunt huisartsenpraktijken, zorggroepen, geïntegreerde eerstelijnszorgorganisaties en huisartsenposten met software voor hun core business. Je komt te werken bij een domeinkenniskampioen en marktleider op het gebied van eerstelijnszorg.
Vind jij het leuk om…
Administratie en debiteurenbeheer te verzorgen en na te jagen indien nodig;
Maandelijkse financiële rapportages voor te bereiden;
Vragen van klanten en collega’s te beantwoorden over facturen en openstaande posten;
Offertes en contracten te verwerken;
Input te geven voor mogelijke veranderingen en verbeteringen in de bestaande materialen, processen en werkmethodes.
En doe je dat allemaal het liefste samen met open, eerlijke en behulpzame collega’s in een hechte, informele organisatie? Dan past de functie van Medewerker Debiteurenbeheer en Administratie bij PharmaPartners zeker bij jou.
Vereisten
Herken jij je hierin?
Je hebt een afgeronde MBO/HBO opleiding, bijvoorbeeld richting administratief medewerker;
Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
Je bent Toegewijd, Ondernemend en Vooruitstrevend. Dit zijn onze kernwaarden;
Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal;
Je bent cijfermatig goed onderlegd en dat combineer je met klantvriendelijkheid, resultaatgerichtheid en een accurate werkwijze;
Je bent minimaal 28 - 32 uur beschikbaar.
En is dit wat je zoekt?
€500,- persoonlijk budget: Gebruik het voor een sportabonnement, of investeer in je eigen ontwikkeling.
26 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld: Eventueel kun je zelfs nog 5 extra vakantiedagen bij kopen (naar rato).
Ruimte voor groei: Binnen PharmaPartners bieden wij diverse Talentenprogramma’s aan, die gericht zijn op persoonlijke ontwikkeling, het inzetten van jouw talent en kracht en een programma om erachter te komen of dat jij jezelf in een leidinggevende rol ziet! Ook is er extra budget beschikbaar voor opleidingen binnen jouw vakgebied.
Een hechte, open werksfeer: Ervaar een warme, open werkomgeving waar alle collega’s samen successen vieren. Binnen PharmaPartners zorgt de Brabantse gezelligheid voor een laagdrempelige benadering en een sterke teamspirit.
Reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding: Wij zorgen ervoor dat jouw onkosten gedekt zijn. Ontvang €0,23 reiskostenvergoeding per km op kantoordagen en €2,15 thuiswerkvergoeding per dag dat jij thuis werkt.
Uitdagende functie: Ga de uitdaging aan bij een organisatie die impact maakt in de samenleving in de zorgsector. Je draagt direct bij aan de maatschappij door te werken voor de zorg, waar jouw inzet het verschil maakt.
Sporten onder werktijd: Bij PharmaPartners moedigen we een gezonde levensstijl aan, inclusief sporten onder werktijd. Op dinsdag en donderdag heb je de mogelijkheid om samen met collega’s aan het eind van de dag te gaan sporten.
Hybride werken: Hybride werken bij ons betekent dat je twee keer per week op kantoor wordt verwacht, terwijl je de rest van de tijd de vrijheid hebt om vanuit huis te werken. Deze aanpak zorgt voor een balans van interactie en flexibiliteit.
Teamspirit: Versterk de teamgeest door deel te nemen aan diverse (sport)evenementen, zoals een tennistoernooi, de singelloop in Breda, of de voorjaars- en najaarsborrel. Bouw samen met je collega’s aan een hechter team.
Jouw sollicitatieproces
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!