Commercieel medewerker binnendienst Huisartsenzorg

Functieomschrijving

Commercieel medewerker binnendienst Huisartsenzorg


Functieomschrijving

Met je hoofd in de ICT en je hart bij de zorg! PharmaPartners ontwikkelt en beheert zorgsystemen voor de geïntegreerde eerstelijns zorg. Wij zijn een organisatie met een uitgesproken visie én aanpak op continue vernieuwing met de focus op groei. Daar kan jij een bijdrage aan leveren!


Voor onze Business Unit Huisartsenzorg zoeken wij een: Commercieel Medewerker Binnendienst

De Business Unit Huisartsenzorg ondersteunt huisartsenpraktijken, zorggroepen, geïntegreerde eerstelijnszorgorganisaties en huisartsenposten met software voor hun core business. Je komt te werken bij een domeinkenniskampioen en marktleider op het gebied van eerstelijnszorg.

Jij bent als Commercieel Medewerker Binnendienst voor de business unit Huisartsenzorg het eerste aanspreekpunt voor jouw klant en de interne organisatie (zoals accountmanagers en consultants) op het gebied van prijsafspraken, en productinformatie.
Je ondersteunt de accountmanagers en plant afspraken voor hen in. Tevens ben je proactief betrokken bij het uitvoeren en opvolgen van commerciële activiteiten zoals verkoopacties, relatiebeheer en telefonische acquisitie.


Jij bent als Commercieel Medewerker Binnendienst zelfstandig verantwoordelijk voor het uitwerken en opvolgen van offertes en commerciële acties. Je staat jouw klanten telefonisch te woord bij het correct afhandelen van vragen en klachten. Waarbij de nadruk in deze functie meer zal liggen op de commerciële taken. Tevens is een van de taken, om nieuwe modules goed te laten landen bij onze gebruikers en je de modules duidelijk kunt overbrengen/uitleggen, zodat onze klanten de toegevoegde waarde van de module inzien en de verbetering t.o.v. de verbreding van het hoofdsysteem Medicom®.

Functievereisten

Wat zijn jouw werkzaamheden commercieel?

  • Klanten proactief adviseren over de modules van PharmaPartners;
  • Plannen en bewaken van afspraken voor de accountmanagers;
  • Het uitzetten van commerciële acties/offertes en het verzorgen van de communicatie en het nabellen van de opportunity’s.
  • Onderhouden en registreren van klantgegevens voor relatiebeheer, opleiding en accreditatie;
  • Opstellen en afhandelen van offertes en contracten;
  • Offertes bewaken en verwerken;
  • Online demo’s inplannen en verzorgen;
  • Online vragensessie inplannen en verzorgen;
  • Input geven voor mogelijke verandering en verbeteringen in de bestaande materialen, processen en werkmethodes.


Wat vragen we van jou?

  • Afgeronde MBO/HBO opleiding (bijv. richting Commerciële Economie);
  • Circa 1 tot 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent Toegewijd, Ondernemend en Vooruitstrevend. Dit zijn onze kernwaarden;
  • Je bent zelfstandig en proactief, je ziet kansen voor verbetering, stimuleert anderen deze ook te zien en vertaalt deze naar concrete acties samen met het team;
  • Bereid tot ontwikkeling op zowel persoonlijk als op inhoudelijk gebied;
  • Je ben goed cijfermatig onderlegd;
  • Daarnaast ben je klantvriendelijk, resultaatgericht en accuraat;
  • 40 uur beschikbaar. 32 uur is bespreekbaar.


Wat krijg je er voor terug?

  • Marktconform salaris;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 26 vakantiedagen, mogelijkheid om 5 extra dagen te kopen (naar rato);
  • €500,- persoonlijk budget;
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Variabele beloning;
  • Goede overige secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende en professionele werkomgeving met een gezonde dosis zingeving.