Overslaan naar content

Customer Care Specialist

Op locatie
  • Oosterhout, Noord-Brabant, Nederland
Customer Care

Functieomschrijving

Met je hoofd in de ICT en je hart bij de zorg! PharmaPartners ontwikkelt en beheert zorgsystemen voor de geïntegreerde eerstelijns zorg. Wij zijn een hechte organisatie met een uitgesproken visie op continue verbeteringen richting de zorg. Daar kun jij een bijdrage aan leveren!


Ben jij graag het eerste aanspreekpunt voor apotheken en huisartsen? En help jij ze met al hun vragen en storingen van de eerstelijnszorg? Dan zoeken we jou! Als Customer Care Specialist kom jij ons team versterken waarbij we dagelijks de beste ondersteuning en service bieden aan onze klanten. Het is hierbij belangrijk dat je de Nederlandse taal goed beheerst! Jouw rol hierin is erg belangrijk, waarbij je goed luistert naar de klantvraag, om hen vervolgens te helpen met de oplossing. Dit doe je niet alleen, maar samen met jouw collega’s. Je nieuwe collega vertelt je hier graag over:



PharmaPartners bestaat uit vier Business Units, met elk een support afdeling. Welke afdeling kom jij graag versterken? 

- Huisartsenzorg -> waarbij je huisartsen en assistenten ondersteuning biedt bij het gebruik van Medicom.

- Farmacie / Farmacie Groepen -> waarbij je apothekers of apotheekketens en assistentes ondersteuning biedt bij het gebruikt van Pharmacom.

- eHealth -> waarbij je zowel huisartsen als apothekers te woord staat over onze patiëntenportalen MijnGezondheid.net & MedGemak.

Als Customer Support Specialist draag je zorg voor onze klanten en lever je de service die je van een 9+ organisatie mag verwachten. Communicatieve vaardigheden, klantgerichtheid, inlevings- en analytisch vermogen om de klantbehoefte helder te krijgen zijn daarbij van essentieel belang! Als team bouwen we aan de toekomst waarbij we elke dag opnieuw met passie onze klanten te woord staan. Je start in een opbouwend, jong en dynamisch team, waarbij jij de ruimte krijgt om zo goed mogelijk in jouw kracht te kunnen werken. 


Ligt jouw kracht bij;

  • Het oplossen van klantvragen via telefoon & portaal door deze te signaleren en te analyseren en jouw creativiteit in te zetten;
  • Een band op te bouwen met onze klanten en hierbij jouw bijdrage te kunnen leveren;
  • Het dragen van verantwoordelijk voor het nakomen van afspraken en mee te denken in innovatie;
  • De kenniscomplexiteit eigen te maken en over te dragen en jezelf verder te ontwikkelen op zowel inhoudelijk als persoonlijk vlak;
  • Er iedere dag weer opnieuw voor te gaan om de beste Customer Support te bieden aan onze klanten.

Wil je graag doorgroeien? Ook dat is mogelijk bij PharmaPartners, hierbij kun je denken aan coach, trainer of incidentmanager. Liever doorgroeien als (business)analist of tester? Samen investeren we in jouw ontwikkeling en bieden we diverse Professionals Programma’s aan, waarin we jou talent optimaal benutten.


Heb jij zin om mee te bouwen aan verder succes? Samen met open, eerlijke en behulpzame collega’s in een hechte, informele organisatie! Dan komen wij graag in contact met jou!


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.

Vereisten

Herken jij je hierin?

  • Jij hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met Zorg & ICT;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent bereid tot ontwikkeling op zowel persoonlijk als op inhoudelijk gebied;
  • Je bent analytisch, secuur en servicegericht;
  • Je hebt doorzettingsvermogen en bezit een grote mate van zelfstandigheid;
  • Je bent 32 tot 40 uur beschikbaar en spreekt Nederlands. 

En is dit wat je zoekt?

  • €500,- persoonlijk budget te besteden aan bijvoorbeeld een sport abonnement of eigen ontwikkeling;
  • Ruimte voor opleidingen binnen jouw vakgebied en deelname aan een intern opleidingsprogramma;
  • Een hechte, open werksfeer met behulpzame, eerlijke en toegankelijke collega’s.
  • 26 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld; eventueel kun je zelfs nog 5 extra vakantiedagen erbij kopen (naar rato);
  • Reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en pensioenregeling;
  • Mogelijkheid tot deelnamen aan de collectieve zorgverzekering;
  • Een baan die jou uitdaagt bij een organisatie die bijdraagt aan de samenleving.


Jouw sollicitatieproces


of