Customer Care Specialist eHealth

Functieomschrijving

Met je hoofd in de ICT en je hart bij de zorg! PharmaPartners ontwikkelt en beheert zorgsystemen voor de geïntegreerde eerstelijns zorg. Wij zijn een organisatie met een uitgesproken visie én aanpak op continue vernieuwing met de focus op groei. Daar kun jij een bijdrage aan leveren!


Voor onze Business Unit eHealth zoeken wij een: Customer Support Specialist eHealth


De Business Unit eHealth levert vernieuwende producten aan huisartsen en apotheken ter ondersteuning van haar patiënten. Hiervoor hebben wij een online portaal en app, waarmee de patiënt kan communiceren met zijn huisarts en apotheek en o.a. zijn medisch dossier in kan zien. Bijna 5 miljoen patiënten maken gebruik van ons portaal, hiermee zijn wij marktleider op het gebied van eHealth in de eerstelijnszorg. We zijn een klein en dynamisch team met professionals die toegewijd, ondernemend en vooruitstrevend zijn. Hierbij kunnen wij jouw hulp zeker gebruiken.


Als Customer Support Specialist draag je zorg voor onze klanten en lever je de service die je van een 9+ organisatie mag verwachten. Communicatieve vaardigheden, klantgerichtheid, inlevingsvermogen en analytisch vermogen om de klantbehoefte helder te krijgen zijn daarbij van essentieel belang! Samen met je collega’s zorg je voor een ultieme klantbeleving.


Als Customer Support Specialist ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als via het online klantportaal. Je lost eerste- en tweedelijns klantvragen op door deze te analyseren, door te vragen en (creatieve) oplossingen te bedenken. Je helpt mee met implementaties bij klanten en je identificeert verkoop leads. Daarnaast help je ook mee met het ontwikkelen van het product, door bijvoorbeeld het uitgebreid testen van de functionaliteit. Vanuit deze functie ontwikkel je diepgaande product, klant- en marktkennis en kun je doorgroeien naar bijvoorbeeld consultant, testspecialist of businessanalist.

Functievereisten

Wat vragen we van jou?

  • Een afgeronde opleiding op HBO niveau bijvoorbeeld Business IT & Management of Gezondheidstechnologie;
  • Affiniteit met Zorg & ICT;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal;
  • Bereid tot ontwikkeling op zowel persoonlijk als op inhoudelijk gebied;
  • Analytisch, servicegericht, doorzettingsvermogen en een grote mate van zelfstandigheid;
  • Je bent fulltime (40 uur) beschikbaar.

Wie jij écht bent:

  • Toegewijd, Ondernemend en Vooruitstrevend. Dit zijn onze kernwaarden;
  • Iemand die continu op zoek gaat naar nieuwe mogelijkheden om meer resultaat te boeken;
  • Je bent servicegericht & klantvriendelijk. Je bent gedreven om zo snel en goed mogelijk de klant te helpen. Je krijgt energie van het ondersteunen van klanten en het achterhalen van de vraag achter de vraag. Je ziet het als een vak om uitmuntend te communiceren;
  • Je bent analytisch ingesteld. Je wilt goed begrijpen hoe dingen in elkaar steken en weet de juiste vragen te stellen bij een probleem om zo tot een goede analyse te komen;
  • Je bent proactief, je kijkt zelf wat er nodig is en pakt dit op. Jij ziet kansen voor verbetering.
  • Deelname aan intern opleidingsprogramma;

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een uitdagende en professionele werkomgeving met een flinke dosis zingeving;
  • De springplank om jezelf te ontwikkelen en verder door te groeien in een professionele organisatie doormiddel van opleidingen en trainingen;
  • Een passend salaris;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 26 vakantiedagen, mogelijkheid om 5 extra dagen te kopen (bij een fulltime dienstverband);
  • €500,- persoonlijk budget;
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Variabele beloning, die meegroeit met over-performance;
  • Goede overige secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Budget voor opleidingen;
  • Een uitdagende en professionele werkomgeving met een gezonde dosis zingeving.