Overslaan naar content

Customer Care Specialist Farmacie / Farmacie Groepen

Op locatie
  • Oosterhout, Noord-Brabant, Nederland
Customer Care

Functieomschrijving

Ben jij graag het eerste aanspreekpunt voor apotheken? En help jij ze met al hun vragen en storingen die kunnen voorkomen in de eerstelijnszorg? Dan zoeken we jou!


Als Customer Care Specialist kom jij ons team, dat dagelijks de beste ondersteuning biedt aan onze klanten, versterken. Dit doe je niet alleen, maar samen met jouw collega’s. Je komt te werken op de Business Unit Farmacie / Farmacie Groepen. Deze Business Units ontwikkelen Pharmacom, het systeem waar onze klanten mee werken.

Als Customer Care Specialist ben jij hét aanspreekpunt voor onze 900 klanten. Je staat deze apothekers en apothekersassistenten zowel telefonisch, via de chat als via ons online klantenportal te woord en helpt hen met al hun vragen over en problemen met Pharmacom. Vanuit jouw rol ondersteun jij onze klanten en voorzie je hen waar mogelijk direct van een antwoord, zo nodig met hulp van een ervaren collega. Zijn er vragen waar je niet direct een antwoord op hebt? Elke week krijg je de tijd om dieper onderzoek te doen, zodat je ook deze vragen kunt beantwoorden. Mocht je na het onderzoek nog steeds geen sluitend antwoord hebben, dan zet je de vraag door naar je collega’s op de tweede lijn. Dit zijn ervaren Customer Care Specialisten, die al wat langer meedraaien en daardoor dieper in de meldingen kunnen duiken.


Omschrijf jij jezelf als loyaal, nauwkeurig en toegewijd? Dan is de functie van Customer Care Specialist zeker wat voor jou! Wij bouwen namelijk graag als team aan de toekomst, waarbij we elke dag opnieuw met passie onze klanten te woord staan. Je start in een opbouwend, jong en dynamisch team, waarbij jij de ruimte krijgt om te doen wat jou energie geeft. Als (startende) Customer Support Specialist zal je door jouw collega's worden opgeleid en leer je alle ins en outs an ons systeem. Zo zal je in het begin veel meekijken en meeluisteren met jouw collega's, waardoor je ons systeem en de behoefte van de klant leert kennen!

In deze rol ben jij het aanspreekpunt voor de eerste lijn, waarbij je:

  • Jouw kennis van het systeem gebruikt om klantvragen op te lossen die binnenkomen via telefoon, chat & portaal;
  • Een bijdrage levert aan klantbinding door een band op te bouwen met onze klanten;
  • Ruimte krijgt om jezelf verder te ontwikkelen, op zowel inhoudelijk als persoonlijk vlak;
  • Verantwoordelijkheid draagt voor het nakomen van afspraken en het meedenken op het gebied van innovatie en verbeteringen;
  • Er iedere dag weer opnieuw voor gaat om de beste support te bieden aan onze klanten.

Voor deze functie zijn we op zoek naar intrinsiek gemotiveerde collega's! Heb je nog geen ervaring in de zorgbranche, maar wel ervaring met klantencontact? Wij leren je de rest! Of ben jij degene met ervaring of kennis uit de apotheek? Dat horen we graag!
Wil jij voor de komende 2 tot 3 jaar commitment geven en jezelf ontwikkelen tot een volwaardige Customer Support Specialist? Dan past deze functie bij PharmaPartners zeker bij jou!

Vereisten

Herken jij je hierin?

  • Jij hebt minimaal een HBO werk- en denkniveau, en/of een MBO diploma in de richting van bijvoorbeeld Apothekersassistent / Farmakunde of juist IT of Commercieel gericht;
  • Je wilt jezelf graag verder ontwikkelen als Customer Support Specialist;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent analytisch, secuur en servicegericht;
  • Je hebt doorzettingsvermogen en bezit een grote mate van zelfstandigheid;
  • Je bent 32 tot 40 uur beschikbaar.

En is dit wat je zoekt?

  • €500,- persoonlijk budget: Gebruik het voor een sportabonnement, of investeer in je eigen ontwikkeling.
  • 26 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld; eventueel kun je zelfs nog 5 extra vakantiedagen erbij kopen (naar rato).
  • Ruimte voor groei: binnen PharmaPartners bieden wij diverse Talentenprogamma’s aan, die gericht zijn op persoonlijke ontwikkeling, het inzetten van jouw talent en kracht en een programma om erachter te komen of dat jij jezelf in een leidinggevende rol ziet!
  • Een hechte, open werksfeer: Ervaar een warme, open werkomgeving waar collega’s samen successen vieren. Binnen PharmaPartners zorgt de Brabantse gezelligheid voor een laagdrempelige benadering en een sterke teamspirit.
  • Reiskostenvergoeding: Wij zorgen ervoor dat jouw reiskosten gedekt zijn. Ontvang een vergoeding van €0,23 per kilometer.
  • Uitdagende functie: Ga de uitdaging aan bij een organisatie die impact maakt in de samenleving in de zorgsector. Je draagt direct bij aan de maatschappij door te werken voor de zorg, waar jouw inzet het verschil maakt.
  • Sporten onder werktijd: Bij PharmaPartners moedigen we een gezonde levensstijl aan, inclusief sporten onder werktijd. Op dinsdag en donderdag heb je de mogelijkheid om samen met collega’s aan het eind van de dag te gaan sporten.
  • Teamspirit: Versterk de teamgeest door deel te nemen aan diverse sportevenementen, zoals een tennistoernooi of de singelloop in Breda. Bouw samen met je collega's aan een hechter team


Jouw sollicitatieproces


of