Overslaan naar content

Functioneel Applicatiebeheerder

  • Hybride
    • Oosterhout, Noord-Brabant, Nederland
  • Operations

Functieomschrijving

Met je hoofd in de ICT en je hart bij de zorg! PharmaPartners ontwikkelt en beheert zorgsystemen voor de geïntegreerde eerstelijnszorg. Samenwerken is de basis van onze IT-oplossingen voor onze klanten. Met innovatieve ontwikkelingen dragen we bij aan kwalitatief hoogwaardige, betaalbare, doelmatige en toegankelijke zorg. PharmaPartners bestaat uit 4 business units, te weten: Huisartsenzorg, Farmacie, Farmacie Groepen en eHealth.

De business unit Huisartsenzorg richt zich op de zorgsystemen voor huisartsenpraktijken, zorggroepen, geïntegreerde eerstelijnszorgorganisaties en huisartsenposten. We leveren eHealth-oplossingen voor zorgverleners en patiënten met als doel de positie van de patiënt te versterken in zijn of haar zorgproces en innovatieve dataoplossingen voor managementinformatie en zorgoptimalisatie.

De business units Farmacie en Farmacie Groepen ondersteunen apotheken met software voor hun core business activiteiten. Wij helpen apothekers om efficiënt te werken waarbij de veiligheid van de patiënt continu wordt bewaakt. Onze software optimaliseert bedrijfsprocessen en ondersteunt iedere patiënt individueel met hun keuze van geneesmiddelen en het gebruik van medicatie. Onze systemen verwerken op dagelijkse basis enkele miljoenen recepten, terwijl de privacy van de patiënt wordt gewaarborgd.

Als Functioneel Applicatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor het beheren en bewaken van de functionaliteit en kwaliteit van onze interne applicaties. Je bent volledig thuis in de IT-wereld en jouw IT-kennis is up to date. Je werkt business unit-overstijgend, dus je bent voor de hele organisatie hét aanspreekpunt bij issues, verstoringen en gebruikersvragen binnen de aandachtsgebieden CRM, HRM (beiden AFAS) en ITSM (Tickettooling). Daarnaast maken wij gebruik van portalen voor medewerkers en leveranciers van PharmaPartners. Je beheert deze applicaties en zorgt voor een correcte werking van de applicaties. Je bent in grote mate zelfsturend op basis van de gemaakte afspraken, je bent proactief en neemt initiatief om zaken binnen de verschillende business units af te stemmen. Je werkt nauw samen met Systeembeheer, Operations en leveranciers.

Je vind het leuk om…

  • Storingen op te lossen en als coördinatiepunt te fungeren bij technische problemen van de applicaties waar jij verantwoordelijk voor bent;

  • Wijzigingsverzoeken, gebruikerswensen en voorstellen voor nieuwe functionaliteiten te beoordelen, analyseren, prioriteren en implementeren;

  • Updates uit te voeren op de Windows servers in ons landschap;

  • Als contactpersoon op te treden voor leveranciers en issues af te stemmen die gerelateerd zijn aan het functioneren van de applicaties waar jij verantwoordelijk voor bent;

  • Verantwoordelijk te zijn voor het opzetten en toewijzen van rapporten, menu’s en gebruikersrechten;

  • Licenties van diverse applicaties, zoals Adobe, Atlassian, JetBrains en Figma, te beheren.

Heb jij zin om mee te bouwen aan verder succes? Samen met open, eerlijke en behulpzame collega’s in een hechte, informele organisatie! Dan komen wij graag in contact met jou!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.

Vereisten

Herken jij je hierin?

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie, inclusief aantoonbare ervaring met beheer van Microsoft Applicaties en Windows omgevingen (bijv. Sharepoint);

  • Je hebt ruime ervaring en/of affiniteit met AFAS;

  • Je bent proactief. Je bekijkt wat nodig is en pakt dit op. Je ziet kansen voor verbetering;

  • Je bent flexibel en kunt snel schakelen wanneer dat nodig is, waarbij je niet bang bent om de coördinatie op je te nemen en anderen om input te vragen;

  • Aantoonbare kennis van ITIL, BISL en ASL;

  • Ruime kennis van beheerprocessen waaronder incidentbeheer, probleembeheer, change management en configuratiebeheer.

En is dit wat je zoekt?

  • €500,- persoonlijk budget: gebruik het voor een sport abonnement of investeer in je eigen ontwikkeling.

  • 26 vakantiedagen + 8,33% vakantiegeld: eventueel kun je zelfs nog 5 extra vakantiedagen bij kopen (naar rato).

  • Ruimte voor groei: binnen PharmaPartners bieden wij verschillende talentenprogramma’s aan, die gericht zijn op persoonlijke ontwikkeling, het inzetten van jouw talent en kracht én een programma om erachter te komen of dat jij jouzelf in een leidinggevende rol ziet.

  • Een hechte, open werksfeer: ervaar een warme, open werkomgeving waar collega’s samen successen vieren. Binnen PharmaPartners zorgt de Brabantse gezelligheid voor een laagdrempelige benadering en een sterke teamspirit.

  • Reiskosten- en thuiswerkvergoeding; ontvang op kantoordagen een reiskostenvergoeding van €0,23 netto per km. Op thuiswerkdagen krijg je een netto vergoeding van €2,15 per dag.

  • Uitdagende functie: ga de uitdaging aan bij een organisatie die impact maakt in de samenleving in de zorgsector. Je draagt direct bij aan de maatschappij door te werken voor de zorg, waar jouw inzet het verschil maakt.

  • Sporten onder werktijd: bij PharmaPartners moedigen we een gezonde levensstijl aan, inclusief sporten onder werktijd. Op dinsdag en donderdag heb je de mogelijkheid om samen met collega’s aan het eind van de werkdag te gaan sporten.

  • Hybride werken: hybride werken bij ons betekent dat je minimaal twee keer per week op kantoor wordt verwacht, terwijl je de rest van de tijd de vrijheid hebt om vanuit huis te werken. Deze aanpak zorgt voor een balans van interactie en flexibiliteit.

  • Aanvullende voorwaarden: doe mee aan een collectiviteitszorgverzekering, sleep een variabele beloning uit het vuur met jouw hoogwaardige werk en verreik jouw (vakinhoudelijke) kennis via opleidingen die betaald worden op kosten van PharmaPartners.

Jouw sollicitatieproces

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar