
Customer support - clusterbeheer
Oosterhout, Noord-Brabant, NederlandCustomer Care
Functieomschrijving
Krijg jij energie van klanten helpen met uiteenlopende vraagstellingen bestaande uit een unieke combinatie van zorg en ICT? Wil jij jezelf verder ontwikkelen als customer support - clusterbeheer? En dat in een stabiele organisatie en een hecht team? Dan is deze uitdaging bij op jouw lijf geschreven!
PharmaPartners ontwikkelt en beheerd zorgsystemen voor de geïntegreerde eerstelijns zorg. Middels onze eigen software apotheekinformatiesysteem ‘Pharmacom’, kunnen we onze klanten op een optimale manier hulp bieden.
Jij komt te werken bij clusterbeheer, een onderdeel van de customer support afdeling en onze applicatie pharmacom. Nederland is verdeeld in verschillende clusters. Ieder cluster bestaat uit apothekers, die er voor kunnen kiezen om ons als clusterbeheerder aan te stellen. Als clusterbeheerder ben jij het directe aanspreekpunt van een cluster en help jij hen met al hun vragen en complicaties met ons systeem.
Vind jij het leuk om:
- Vraagstukken op te lossen met betrekking op ons eigen softwaresysteem en applicaties;
- Ervoor te zorgen dat onze klanten probleemloos en efficiënt door kunnen werken;
- In een dienstverlenende rol aan de slag te gaan, waarbij je veel direct contact hebt met de clustermanagers;
- Ondersteuning bieden per cluster en daarbij gericht werk te leveren;
- Nieuwe clusters te begeleiden en een bijdrage te leveren aan de implementatie.
De eerste maanden stellen we een inwerktraject samen die ervoor gaat zorgen dat je de basiskennis van ons softwaresysteem en applicaties beheerst. Vanuit hier ga je met je collega’s aan de slag en leer je hoe de kennis in de praktijk wordt gebracht. Na een tijdje neem jij je eerste melding aan en zorg je ervoor dat het vraagstuk van de klant wordt uitgevoerd! Als je de eenvoudige meldingen onder de knie hebt, ga je je bezig houden met de complexere meldingen. Zo ontwikkel jij jezelf tot een expert op het gebied van Clusterbeheer.
Vereisten
Herken jij jezelf hierin?
- Jij hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding;
- 2 jaar werkervaring opgedaan in een service gerichte functie
- Je hebt affiniteit en interesse voor ICT & zorg;
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal;
- Je bent analytisch, secuur en servicegericht;
- Je bent 32 tot 40 uur beschikbaar
En is dit wat jij zoekt?
- Persoonlijk budget te besteden aan bijvoorbeeld een sport abonnement of eigen ontwikkeling;
- Ruimte voor opleidingen binnen jouw vakgebied en deelname aan een intern opleidingsprogramma;
- Een hechte, open werksfeer met behulpzame, eerlijke en toegankelijke collega’s.
- 26 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld; eventueel kun je zelfs nog 5 extra vakantiedagen erbij kopen (naar rato);
- Reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en pensioenregeling;
- Mogelijkheid tot deelnamen aan de collectieve zorgverzekering;
- Een baan die jou uitdaagt bij een organisatie die bijdraagt aan de samenleving.
- Het continu op zoek gaan naar nieuwe mogelijkheden om meer resultaat te boeken;
Jouw sollicitatieproces

of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!