“Met alle verschillende marketinguitingen zorg ik samen met mijn collega’s voor de zichtbaarheid van Medicom en alle ondersteunende modules. Het is belangrijk om medewerkers uit de huisartsenpraktijk op de hoogte te brengen en te houden van de mogelijkheden die wij bieden om zo efficiënt mogelijk te werken met Medicom. Dit doen we niet alleen door het versturen van mails, maar bijvoorbeeld ook door het organiseren van webinars vanuit onze eigen studio. Via webinars kunnen we klanten op een interactieve manier laagdrempelig meenemen in versie updates, instructies en uitleg over nieuwe modules. Hier komt veel bij kijken qua organisatie en techniek. Vanuit mijn rol zorg ik voor het uitnodigen van de juiste doelgroep en regisseer ik de uitzendingen. Het is leuk om vervolgens na afloop de positieve reacties van kijkers te horen en zien.”
Mike is een echte teamspeler en is er altijd erg trots op als een gezamenlijke inspanning tot een mooi resultaat leidt: “Ik werk veel samen met mijn collega’s van Huisartsenzorg, maar zoek ook vaak de samenwerking op met mijn collega-marketeers van de andere business units. Er is veel overlap tussen de verschillende projecten waar we aan werken en door daar samen in op trekken, kunnen we elkaar goed versterken. Evenementen als INSPIRE en deze PharmaPaper zijn daar mooie voorbeelden van. Met elkaar werken we wekenlang intensief samen aan een eindproduct waar we trots op mogen zijn. De meerwaarde van dergelijke communicatie wordt soms onderschat, terwijl het hele belangrijke contactmomenten met de klant zijn. Wij zorgen voor het visitekaartje van PharmaPartners.”